Vanliga frågor & svar

Vanligtvis skickar vi samma dag eller nästkommande arbetsdag som vi får din beställning. Ibland kan det ta längre tid om produkten du beställt är tillfälligt slut eller om det är en produkt som tillverkas efter beställning. Ser vi att leveransen drar ut på tiden kontaktar vi dig för att diskutera alternativa lösningar. 

Speditören behöver sedan 2-3 arbetsdagar på sig att leverera till bestämd adress.

När vi skickar din order kommer du få ett mail som bekräftar detta. Därefter kommer du att få ett mail eller sms från transportören med information om att ordern är på väg med ett medföljande spårningsnummer. Ifall du inte fått mailet, ta en extra titt i din skräppost då det i vissa fall kan fastna där.

Får du ingen spårningslänk eller att den inte fungerar kan du maila oss på hej(at)knivshop.se

Våra beställningar skickas med DHL eller Postnord. Beställningar utanför Sveriges gränser kan skickas med annan speditör. 

Alla produkter packas och levereras från vårt lager i Borås i hjärtat av Västergötland.

Vår kundservice är öppen vardagar mellan kl. 09:00 och 16:00 men svarar ibland även utanför dessa tider. Vi försöker svara på meddelanden inom 48 timmar men ibland kan det ta lite längre tid. 

Ja, vi finns både på Facebook och Instagram men du kontaktar oss bäst här på vår hemsida.

Självklart! Vi är alltid redo att svara på alla tänkbara frågor kring våra produkter. Kontakta oss genom att maila oss på hej(at)knivshop.se så svarar vi så fort vi kan. Vi försöker svara på alla mail inom 48 timmar.

Retursedel hittar du här! Kom ihåg att kontakta oss före du skickar tillbaka din vara.

Vi hjälper dig!

Vi svarar gärna på frågor eller funderingar du har. Fyll i formuläret nedan eller kontakta oss på mejladressen nedan. Vi ser fram emot att höra från dig.

Kontakta oss på: hej@knivshop.se

Ställ dina frågor här!